مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-10سياسي

خبر خوب| تحقیر شدید اسراییل بعد از 70 سال توسط طوفان الاقصی


این روزها حس و حالمان خوب است، اخبار پیروزی های پی درپی گروه های مقاومت اسلامی نه تنها ما ایرانی ها را سرخوش کرده است، بلکه این خوشحالی به مرکز آمریکا کشیده شده است! تا باشد از این خبرهای خوش برای آزادی خواهان کل عالم.

- گروه خبر خوب:  این روزها حال بسیاری از ما مردم جبهه مقاومت بسیار خوب است، حالی که اصلاً قابل توصیف نیست و انگار کلمات هم به کمک ما نمی آیند تا بتوانند این حس خوب را به رشته تحریر بیاورند، زیرا بیش از 70 سال است که سرزمین های اشغالی این چنین شور و حماسه از جوانان فلسطینی را به خود ندیده است، این موضوع را بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره داشتند که چیزی به آخرین روزهای حیات اسراییل باقی نمانده است، زیرا جوانان فلسطینی بیش از گذشته سرزنده تر و شاداب تر پای آرمان قدس شریف ایستاده اند، بگذارید اولین خبر خوب امروز را کمی زودتر شروع کنیم و بخوانیم: این روزها در تاریخ  این عنوان تحقیرآمیزترین روز برای اسراییل بعد از 70 سال ثبت شده است.

حقیرترین روز برای اسراییل بعد از 70 سال برگردیم سر بحث خبری خودمان، امروز (سه شنبه) 18 مهرماه است و روزهای سرد پاییزی آرام آرام خودش را نمایان ساخته است، چنین روزی در تقویم به عنوان روز نکوداشت زاینده رود نامگذاری شده است، چون تشکل های محیط زیستی روز 18 مهرماه در سال 1382 دست به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| تحقیر شدید اسراییل بعد از 70 سال توسط طوفان الاقصی

خبر خوب| تحقیر شدید اسراییل بعد از 70 سال توسط طوفان الاقصی